בית חולים סיעודי מורכב

עמוד הבית פורומים פורום בתי אבות / דיור מוגן בית חולים סיעודי מורכב

  • This topic has 2 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 10 שנים, 6 חודשים by טובה יששכרי-הבעלים של י.ה.ל ייעוץ והכוונה למשפחה.
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • תגובות
  • #43750
    בית חולים סיעודי מורכב

    ברצוני לברר האם בית חולים סיעודי מורכב יוכל להציע שיקום סיעודי לנפגעי תאונות דרכים? יש בבתי החולים הסיעודיים גם מחלקות על טיפולי פיזיותרפיה ושחייה בבריכה, או שהם מיועדים בעיקר לקשישים?

    #43751
    תשובה לליעד

    בית חולים סעודי מורכב מיועד לחולים המוגדרים כסעודיים על פי תפקודם , אלה הזקוקים לעזרה מלאה לפחות בארבע פעולות יומיומיות, כמו , הלבשה, רחצה, האכלה, אינם שולטים על הסוגרים, ובנוסף, זקוקים לטיפול רפואי מתמיד ופעיל במשך כל שעות היממה: הנשמות באמצעות מכשיר, עירוי תוך ורידי, דיאליזה, מצבים אונקולוגיים…בבתי חולים אלו, ימצבצע גם טיפול פסיוטרפי בהתאם לצורך. חולים , המיועדים לסעודי מורכב , ההגדרה אינה נימדדת בגיל, אלא, במצב, כפי שתואר לעיל.
    לכל שאלה נוספת, אני כאן בשבילך.
    ברכה
    עו"ס טובה יששכרי

     

    #43752
    תשובה לליעד

    בית חולים סעודי מורכב מיועד לחולים המוגדרים כסעודיים על פי תפקודם , אלה הזקוקים לעזרה מלאה לפחות בארבע פעולות יומיומיות, כמו , הלבשה, רחצה, האכלה, אינם שולטים על הסוגרים, ובנוסף, זקוקים לטיפול רפואי מתמיד ופעיל במשך כל שעות היממה: הנשמות באמצעות מכשיר, עירוי תוך ורידי, דיאליזה, מצבים אונקולוגיים…בבתי חולים אלו, מתבצע גם טיפול פסיוטרפי  ויש ביניהם בתי חולים עם בריכה, שם נעשה טיפול הידרטראפי (טיפול באמצעות מים) בהתאם לצורך.
    הפניית חולים לבית חולים סעודיי מורכב  נעשה בהתאם למצב התפקודי רפואי, ולא בהתאם לגיל.

    לכל שאלה נוספת, אני כאן בשבילך.
    בברכה
    עו"ס טובה יששכרי

     

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך