בתי אבות פרטיים

  • This topic has 2 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 10 שנים, 7 חודשים by טובה יששכרי-הבעלים של י.ה.ל ייעוץ והכוונה למשפחה.
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • תגובות
  • #43747
    בתי אבות פרטיים

    שלום, אימא שלי שתיבדל לחיים ארוכים זקוקה לטיפול והשגחה מסביב לשעון. מטפל סיעודי זר לא מצליח לתת לה מענה מתאים ושכרנו אח סיעודי. כעת אני מחפש בתי אבות פרטיים. ידוע לכם האם הטיפול שם איכותי ואישי באותה מידה? חשוב לי שלא יזניחו אותה אפילו לרגע. מצד שני בבית היא קצת בודדה. מה כדאי לעשות?

    #43748
    תשובה לרוויטל

    רוויטל שלום,
    אשמח לעזור לך, יש לי את הידע  והניסיון  על מנת לתת לך את הפתרונות הנכונים לאיכות חיים לך לאימך. 
    פני אלי בנייד:0504300330 , א
    וכל לפגוש אותך. הייעוץ ללא תשלום.
    http://www.yahelor.co.il
    אני כאן בשבילכם

    בברכה
    עו"ס טובה יששכרי

    #43749
    תשובה לרוויטל

    רוויטל יקרה,
    מפנייתך,אני מבינה, שאמך, במצב תפקודי  ומנטלי קשה, זקוקה לטיפול רפואי וסעודי סביב השעון. ועל כן, מטפל סעודי,אחד, גם אם הוא מאד מנוסה, אינו מסוגל  לספק את כל צורכיה הרפואיים וסיעודיים . במצבים אלו, עולה צורך, להעמיד צוות רפואי וסעודי שכולל לפחות שני מטפלים סעודיים, אח מוסמך, דיאטיקאית, ואולי גם פיזיוטרפיה, שיוכלו לפחות לשמר את מצבה, ושלא תהיה הדרדדרות נוספת.ושיוכלו להעניק לה את כל הטיפולים הנידרשים.. גם אז, הטיפול לא מושלם, מאחר ועלולים להיות מצבים, שיהיה צורך להזעיק רופא, או לפנות אותה לבית חולים, מצב, שהופך את החיים לבלתי
    אפשריים, הן לחולה והן למשפחה. 
    במצבים אלה, אני ממליצה על העברת החולה לבית אבות .. כיום כל בתי האבות הם פרטיים ובפקוח משרד הבריאות. וביניהם, ישנם בתי אבות איכותיים, שעומדים בכל הקריטריונים שמשרד הבריאות מציב, ואלה עושים מלאכתם במקצועיות ובמסירות רבה, ונותנים מענה טוב לצרכיו של החולה. במקרים אלו, המשפחה אינה מתנתקת מהחולה, נהפוך הוא, היא ממשיכה לבקר ולתמוך בחולה, במקביל, מסוגלת להמשיך באורח חיים רגיל, עבודה ומשפחה.
    על מנת להתאים בית אבות על פי צורכיה של אמא והמשפחה, יש צורך בליווי מקצועי. על מנת לא לבזבז אנרגיות לשווא ולמנוע עוגמת נפש.
    תוכלי לפנות אלי, אשמח לעזור.
    בברכה
    עו"ס טובה יששכרי
     

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך